fredag 28. desember 2012

Siste Fredag i 2012!

Ønsker dere alle en koselig Fredags kveld:)
Litt spesiell er den jo,
 da det er siste Fredag i 2012!

NYT OG KOS DERE:)

Litt fra Juletreet i dag!


Levende lys gir en så god stemning:)


Englevinger hører jo med hos meg:)


Går i hvit, fattigmannsølv og
 fra naturen:) 



Stjernen er arvegods fra mine Oldeforeldre og
 betyr mye for oss:)


Tusen takk for alle utrolig herlige spor som legges igjen og
 til alle som tar titten innom både her og
 på Facebook:)

Klem Merete!





7 kommentarer:

  1. SÅ KOSELIGE TING DU HAR PÅ TEET DITT MERETE
    JA TENK SISTE HELGA DETTE ÅRET
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Å tiden flyyr jo!
    Koselig hos deg min venn,gleder meg å følge deg videre i året som kommer!

    God klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Tusen hjertelig takk for gode klemmer og varmeste ord, vennen! Det betyr såå mye <3
    Tusen , tusen takk!

    Ha en fin romjul :-)
    Varme klemmer

    SvarSlett
  4. Ja just det...sista fredagen 2012! Vackra bilder och nu tar vi nya friska tag inför det nya året, eller hur?!
    Vi hörs snart! Sköt om dig vännen...
    Klem,
    Titti

    SvarSlett
  5. Så vackra julbollar du har i granen :)
    Ha en riktigt skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  6. God morgen Merete:)
    Det er jammen rart på ein måte at det er dei siste dagene i Desember og det går så fort men godt og synest eg,det å sjå fram til lysere tider og begynne et nytt år:)
    Herlige ting du har på juletreet,så koselig det er å pynte med masse ulike vakre ting i treet,må jo nyte treet no før det skal ut:)

    Ønsker deg fine romjulsdager no på tampen av året:)gleder meg masse til å følge deg videre inn i det nye året som snart kommer!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at dere tar turen innom meg, og for alle koselige kommentarer dere legger igjen:)
Ønsker dere alle en strålende dag:)