fredag 25. januar 2013

Nostalgisk Gammel Kommode!

Er så heldig at min datter
 har fått samme interesse for det gamle som jeg har:)
Og ikke nok med det, 
men min herlige svigersønn er like interessert og
 det er utrolig gøy:)
Så min kjære datter og svigersønn har fått tak på denne,
 nydelige gamle kommoden fra Sverige:)


Den har noen herlige detaljer og utskjæringer:)


Enkel nips får pryde toppen på
 kommoden:)


Gammelt vindu som er gjort om til speil!
Grener har vi laget et hjerte av:)


Kommoden står i gangen ,
 sammen med herlig tekst som er skrevet på veggen:)


Ønsker dere alle en Strålende Helg:)

Tusen takk for alle søte spor som legges igjen,
 til alle som tar seg tid for titten innom både her og
 på Facebook:)

Klem Merete!



18 kommentarer:

  1. Roligt att din dotter gillar samma inredningsstil som du. Kommoden är verkligen fin!
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin!!
    Så gøy når familien har samme interesse :)
    Ønsker deg en fin helg Merete!

    SvarSlett
  3. Elsker bare slike jeg også og denne var vakker:)))

    God helg Merete:)

    SvarSlett
  4. Hvor er det sjovt ... Jeg har akkurat den samme kommode stående i min baggang ... Jeg er også bare så glad for min ...
    Rigtig dejlig weekend ...
    Knus Dorthe

    SvarSlett
  5. Så koselig og sjarmerende kommode ;-) Morsomt når flere i familien deler samme interesse ;-)

    Ha en super kveld, Merete!

    SvarSlett
  6. Så fint det er!!
    Kjekt å dele interesse og glede sammen med sine...mine tre gutter deler ikke forløpig ikke min interesse for interiør,hihi!!
    Happy helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. oj så himla fint jeg er vild med din stil

    http://auntiesvintagedecor.blogspot.dk/

    SvarSlett
  8. Hei skjønneste Merete:)
    Så herligt at dei deler interessen for gamle og slite ting dei og,supert at han og er interessert for det er ikkje alltid:)kommoden var bare heilt skjønn og flott!
    Lurer virkelig på kva vei mine kommer til å gå når det gjelder interiør,hihi dei meine sjølv at dei skal ha masse farger i huset sitt,gjenstår å sjå:)



    Ei kjempefine helg til beste deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Jättesnygg Kommod
    Ha En Skön Helg
    Kram/Ellinor

    SvarSlett
  10. Skøn kommode. Og fin idé med vinduet. Rigtig hyggeligt :-)

    Hav en dejlig helg
    Birgitte

    SvarSlett
  11. Helt nydelig!!
    God helg fra Drøbak.
    Klem♥

    SvarSlett
  12. Helt fantastisk fin kommode!
    Morsomt og ha og pryder veldig:)
    Ha en fin helg.
    Tusen takk for alltid koselige hilsninger.
    klem lille meg

    SvarSlett
  13. Härligt kommode.
    Det är väl en underbar fin present att din dotter och du har samma intresse, ni peppar säkert varandra och kan tänka mig att det blir flytt ibland från det ena huset till det andra:)
    Ha en trevlig helg vännen.
    Kram gerda

    SvarSlett
  14. Så fin kommode! Det er noe eget ved disse tingene som har "levd" en stund :o)Jeg ønsker deg ei god helg! klem fra Nina

    SvarSlett
  15. mig igen, tak for din kommentar, jeg er nu følger af dig og du er kommet i min blog rul. dine sider er altid værd at komme tilbage til. super flotte.

    SvarSlett
  16. härlig kommod...ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvarSlett
  17. Ååå så fin kommode!!! Lekker! Gamle skatter en gull verdt :)

    Tusen takk for koselig kommentar! Vi skal ikke bygge ut huset. Vi har kjøpt tomt og skal bygge et helt nytt hus :)

    Ha en fin lørdag

    Klem Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at dere tar turen innom meg, og for alle koselige kommentarer dere legger igjen:)
Ønsker dere alle en strålende dag:)