torsdag 3. januar 2013

Nostalgiske og Herlige 
Nyheter!

I dag kommer jeg med litt nyheter som er
 kommet inn/kommer inn i butikken :)
Har fått en del herlige Nostalgiske ting fra Frankrike:)

Nydelige gamle Franske Sjokoladeformer,
 formet som kremmerhus:)


Lag dine egne sjokolader i disse herlige
 gamle Franske former:)


Gamle Franske Trådsneller er dekorative i seg selv,
 men også kjempe fine som lysestaker:)


Kjempe Tøffe gamle Franske Kjegler til
 gutterommet:)


Brett med Franske Knapper som er fult brukelig eller
 til å ha som pynt:)


Disse Gamle Religiøse Franske Kleshengere bare elsker jeg,
 de er utrolig sjarmerende:) 


Nydelige Madonnaer fra JDL er kommet:)


Franske Gamle Sink bokstaver til pynt eller
 til bruk:) 


Kjempe nydelige Servietter fra JDL
 kommer:)


Fantastiske Tibetanske Lammeskinn fra JDL kommer nå:)
Får de inn i Naturhvit, Mørkgrå, Mørkbrun og
 de passer så vel inne som ute:)


Gamle Franske Sifoner fra JDL
 er kommet:)


Evighetskalender fra JDL er kommet:)
En nydelig bok med unike Interiørbilder


Nostalgiske Plansjer til Kjøkkenet fra Salige Lavendel er
 kommet:)


Herlige Kort til å gi bort eller 
bare henge opp selv:)


Dette var litt av Nyhetene som er kommet inn hos meg nå:)

Ønsker dere med dette en Nydelig Onsdag:)

Tusen takk for utrolig mange nydelige spor som har blitt lagt inn til meg de siste dagen,
 til alle som har tatt titten innom og
 hjertelig velkommen til nye følgere:)
Håper dere alle vil trives her:)

Klem Merete!








12 kommentarer:

  1. Hei snille og gode Merete :)
    ✲✬ᏀᏬᎠT NYTT ÅR✯✲ til deg
    min venn... Masse fint du har
    fått inn :) Jeg gleder meg til
    å fortsatt titte inn her til
    deg i det nye året som er ღ
    Takk for alle koselig ord du
    legger igjen, veldig kos og de
    settes stor pris på skal du
    vite :) Ønsker deg en fin uke
    i det nye året, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  2. så fina saker du fått in i butiken. Nu längtar man efter att få ta fram lite vårsaker och även köpa lite nytt:)
    Kram Jennie

    SvarSlett
  3. Å DÅNE SKJØNNE MERETE!
    HER VAR DET MASSE FINT
    SÅG FOR MEG VOR JEG VILLE HATT ALTISAMMEN:))))
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei skjønneste Merete:)
    Å så utrulig masse fint,det som er så kjekkt nå er alt det fine og nye som kommer inn i butikker og gir inspirasjon,det er masse fint å ønske seg og knallgøy å sjå alt det nye sjølv om ein nødvendigvis ikkje kjøper noko alltid:)
    Men kunne hatt alt du viser,hihi!

    Ønsker deg ein fine kveld!
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  5. Men jösses vad mycket vackert!!
    Strutarna och käglorna är ju en DRÖM!!!

    Skulle vilja ha allt!! hihi

    God forsättning
    Kram Tina

    SvarSlett
  6. mye fint!!!
    ja, det er nok mange som har vært syke..
    K

    SvarSlett
  7. Så mycket fint du har fått in
    kram Rosa

    SvarSlett
  8. GODT NYTTÅR min venn.:)
    Du har gitt meg masse gleder i 2012. Tuusen takk for dine varme gode ord.
    Jeg storkoser meg med bloggen din, og kan huske når du begynte å blogge.
    Jeg følte med en gang det var en skjønn dame bak denne flotte bloggen.
    og det hadde jeg rett i.Et varmt menneske er du Merete.
    Og butikken din er knallfin som du.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  9. Slike kremmerhus har jeg jaktet på. så mye fint du selger!

    Ønsker deg alt godt i det nye året.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  10. Så masse nydelig...
    Heldig du som kan drive på med dette altså!!
    Fin kveld til deg fine du!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  11. Hej fina Merete!

    Så mycket fina nyheter alltså..!
    Metallstrutarna är ljuvliga ❤

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  12. Hei vennen!!!
    Så mye fint du har fått inn :)
    Herlige bilder!
    Hva koster den madonnaen med barnet??
    Ønsker deg en superfin helg Merete!
    Klem Mirjam

    SvarSlett

Tusen takk for at dere tar turen innom meg, og for alle koselige kommentarer dere legger igjen:)
Ønsker dere alle en strålende dag:)